Известие

Collapse
No announcement yet.

не се изключват и двете перки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Обясни на всички нас неграмотниците във форума, като залепне релето въртят ли перките или не въртят.
    Няма смисъл да обяснявам,на който трябва го правя,както е залепнало релето,в следващия момент с изгорелите пъпки въобще не прави контакт,ма явно на някой друг не му е ясна работата
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Няма смисъл да обяснявам,на който трябва го правя,както е залепнало релето,в следващия момент с изгорелите пъпки въобще не прави контакт,ма явно на някой друг не му е ясна работата
      точно така прави се там на отворен, не на мен
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Някой ще сподели ли как да извадя това капаче, че днес и моите останаха да се въртят като отидох на работа и откачах акукулатора.Тая вечер пробвах да го изкарам да го напръскам и да го видя какво е, че да си взема друго ама не.Трябва ли да разглобя половината кола или ...? Ядосах се и с едни клещи го шибнах няколко пъти тва капаче и спряха ама най-вероятно пак ще залепне.Някой снимка на това реле или какво да търся в магазина???

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
          Някой ще сподели ли как да извадя това капаче, че днес и моите останаха да се въртят като отидох на работа и откачах акукулатора.Тая вечер пробвах да го изкарам да го напръскам и да го видя какво е, че да си взема друго ама не.Трябва ли да разглобя половината кола или ...? Ядосах се и с едни клещи го шибнах няколко пъти тва капаче и спряха ама най-вероятно пак ще залепне.Някой снимка на това реле или какво да търся в магазина???
          Коя капаче?...
          Ето го релето.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Трябва да се уточни годината и по възможност месеца на производство. Електрическата схема има различия в зависимост от това.
            Примерно това, което е показал на снимката Стефан е релето за първата степен на вентилаторите и то се намира между чистачките. При неговата модификация релето за втората степен (бързата скорост) се намира в блока в предната част на левия калник. Неговата модификация би трябвало да е с дата на производство 04. 2001 - 02.2002.

            При модификации отпреди този интервал и двете релета се намират в блока в предната част на калника.

            ---------- Post added at 11:55 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

            Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
            Някой ще сподели ли как да извадя това капаче, че днес и моите останаха да се въртят като отидох на работа и откачах акукулатора.Тая вечер пробвах да го изкарам да го напръскам и да го видя какво е, че да си взема друго ама не.Трябва ли да разглобя половината кола или ...? Ядосах се и с едни клещи го шибнах няколко пъти тва капаче и спряха ама най-вероятно пак ще залепне.Някой снимка на това реле или какво да търся в магазина???
            Демонтирай въпросния блок като развиеш означените гайки и при необходимост изключиш буксите:




            Без да го демонтираш няма да можеш да свалиш капака и да стигнеш до релетата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Така ги виждах и аз нещата ама се надявах да има по-лесен начин, че при мене там е фул с какво ли не.Тоя тумбак на маркуча над дебитомера трябва да махна май...баластите са там ... ужасТ...Спирам да мисля тая вечер за тая кола, че се ядосвам-тая вечер някъв кавал ми охлузил бронята и ми оставил от отвратителната си синя боя...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                Така ги виждах и аз нещата ама се надявах да има по-лесен начин, че при мене там е фул с какво ли не.Тоя тумбак на маркуча над дебитомера трябва да махна май...баластите са там ... ужасТ...Спирам да мисля тая вечер за тая кола, че се ядосвам-тая вечер някъв кавал ми охлузил бронята и ми оставил от отвратителната си синя боя...
                Не е толкова трагична ситуацията. Само така ти се струва. Аз там имам и изпарител и баласт и пак го свалям това без проблем.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment

                Working...
                X